VŠEOBECNÉ FUNKCIE
Vonkajší plášť PB CLC2: Arai’s Peripheral Belted Complex Laminate Construction výrazne zvyšuje pevnosť a pružnosť škrupiny pri zachovaní nízkej hmotnosti a nízkeho ťažiska. Tento pás umiestnený cez hornú časť očného otvoru prispieva k použitiu tenšej EPS vložky, ktorá výrazne zlepšuje zorné pole smerom nahor. Špeciálne navrhnutá "mechanicky expandovaná vláknová rohož" vložená medzi vnútornú a vonkajšiu vrstvu patentovaných laminátov Super Fibre spoločnosti Arai’sa používa na spevnenie a spojenie týchto dvoch vrstiev Super Fibre bez výrazného zvýšenia hmotnosti prilby. Najnovšie živice "Z-Mixture" zvyšujú priľnavosť materiálu, čo vyžaduje menej živice pre silnejšie spojenie materiálov pre tenšiu a ľahšiu škrupinu.
Inovatívny vrchol: Vrchol modelu MX-V EVO’núti prúdiť vzduch do čelných otvorov na chladenie a zároveň využíva viacero odľahčovacích otvorov na zníženie nadnášania prilby pri vyšších rýchlostiach.
VENTILÁCIA
Ventilácia MX-V EVO:Ľahko čistiteľné difúzory vytvárajú v zadnej časti silný Venturiho podtlak, pričom centrálny horný vetrací otvor zvyšuje prúdenie vzduchu. Spodné vstupy vzduchu zhromažďujú a usmerňujú chladný vzduch do prilby. Vnútorná klapka na brade zabraňuje vniknutiu nečistôt do prilby v prašných podmienkach. Spodné bočné vetracie otvory tiež pomáhajú rozptyľovať horúci vzduch pre chladnejšiu jazdu.
Stredný horný otvor-nasávanie:Nasávacie a výfukové otvory na prednej strane prilby. Vstupný otvor umožňuje vstup veľkorysého množstva chladného, čerstvého vzduchu do prilby, zatiaľ čo výfuková funkcia predného kanála pomáha rýchlo odvádzať horúci, teplý vzduch z vnútra prilby.
Vnútorný uzáver vetracieho otvoru na bradovej tyči:Otvárajte a zatvárajte vetracie otvory na bradovej tyči zvnútra, aby ste zabránili vniknutiu nečistôt do prilby v prašných podmienkach.
Ústny otvor:Otváracia plocha ústneho otvoru MX-V EVO je väčšia ako ústny otvor MX-V. Vďaka evolúcii pevnosti škrupiny’z predchádzajúcej generácie bolo možné zväčšiť veľkosť otvoru a umožniť väčší prietok čerstvého vzduchu cez ústnu clonu bez potreby bočných sieťovaných vetracích otvorov jej predchodcu.
Odnímateľný trojdielny zadný výfuk:Vytvára obrovský Venturiho podtlak v zadnej časti. Ľahko sa vyberá (na čistenie) alebo vymieňa.
Bočné výduchy:Vytvárajú nízky tlak za zadným ventilačným otvorom na lepší odvod horúceho vzduchu. Integrované do škrupiny na zlepšenie aerodynamiky, zníženie hluku vetra a zabránenie buchotaniu pri rýchlosti. Vnútri sa nachádza malá penová priehradka, ktorá pomáha pohlcovať a znižovať nadmerný hluk bez toho, aby sa znížil výkon vetrania.
INTERIÉR
Dry-Cool® Liner: Materiál Arai’s Dry-Cool® rýchlo a účinne odvádza teplo a vlhkosť od jazdca.
Vymeniteľné lícnice/náušníky: Lícne vankúšiky/náušníky sa dajú ľahko vybrať. Všetky časti (vymeniteľné alebo nevymeniteľné) možno čistiť vlažnou vodou a jemným mydlom. Po vyčistení ich dobre opláchnite, osušte uterákom a pred opätovným zostavením nechajte úplne vyschnúť na vzduchu. Nikdy neperte v práčke ani nesušte teplom. Vnútorné diely v rôznych hrúbkach sú k dispozícii pre prispôsobenie každému jazdcovi.
Vyberte najprv prednú stranu Zadnú stranu vložte tak, že najprv vložíte zadnú stranuVymeniteľný interiér: Celý interiér sa dá ľahko vybrať. Všetky časti (vymeniteľné alebo nevymeniteľné) možno čistiť vlažnou vodou a jemným mydlom. Po čistení ich dobre opláchnite a nikdy ich nesušte na priamom slnečnom svetle alebo v blízkosti zdroja tepla. Pre prispôsobenie každému jazdcovi sú k dispozícii diely interiéru s rôznou hrúbkou.
Vymeniteľné kryty podbradníka: Všetky časti (vymeniteľné alebo nevymeniteľné) sa dajú čistiť vlažnou vodou a jemným mydlom. Po čistení ich dobre opláchnite a nikdy ich nesušte na priamom slnečnom svetle alebo v blízkosti zdroja tepla. Vnútorné diely v rôznych hrúbkach sú k dispozícii pre prispôsobenie každému jazdcovi.
Vymeniteľný krčný valec: Všetky časti (vymeniteľné alebo nevymeniteľné) sa dajú čistiť vlažnou vodou a jemným mydlom. Po čistení ich dobre opláchnite a nikdy ich nesušte na priamom slnečnom svetle alebo v blízkosti zdroja tepla. Vnútorné diely v rôznych hrúbkach sú k dispozícii pre prispôsobenie každému jazdcovi.
Systém tvarovania tváre (FCS): Na zabezpečenie ešte lepšieho prispôsobenia a zvýšenia komfortu dolnej čeľuste využíva systém tvarovania tváre (FCS) penovú pružinu v lícnej podložke, ktorá sa stlačí a odrazí, aby poskytla oporu bez nadmerného tlaku.
5mm ”Peel Away” Ušné košíčky/podložky pod líca:
: Poskytujúc ešte väčšiu možnosť vytvoriť dokonalé prispôsobenie a pohodlie, lícne podložky sú vybavené 5 mm odlupovacou vrstvou pre väčší priestor v prípade potreby.
5mm ”Peel Away” chrámová podložka: Arai´s odlupovacími podložkami korunky chrániča poskytuje v prípade potreby možnosť zväčšiť vnútornú šírku o 5 mm.
Vrecká na reproduktory: Vstavané komunikačné systémy sú obľúbené, ale problémom často býva, že priestor pre reproduktor je obmedzený alebo jednoducho nie je prítomný, čo spôsobuje nepríjemné tlakové body. Vrecká na reproduktory, ktoré ponúkajú priestor na montáž reproduktorov bez vplyvu na pohodlie alebo prispôsobenie. (Reproduktor nie je súčasťou balenia).
pohodlie
Systém núdzového uvoľnenia (ERS): Umožňuje ľahší prístup k zranenému jazdcovi. Lícne chrániče sa vysunú potiahnutím oranžových výstupkov integrovaných do chráničov. Uľahčuje odstránenie prilby pre vyškolený zdravotnícky personál a záchranárov. Minimalizuje riziko ďalšieho zranenia.
Chránič dychu: Funguje v spojení s dvojitým otočným® vetracím otvorom na brade, aby lepšie nasmeroval čerstvý vzduch do vnútornej časti štítu a zároveň nasmeroval horúci dych dole a preč z vnútornej časti štítu.
Vedenie pásu okuliarov: Pútavý dizajn bočného panelu v kombinácii s bočnými a zadnými výfukovými otvormi pomáha zabrániť skĺznutiu pásu nahor alebo nadol, a to aj počas náročnej jazdy.
POTVRDENIE
ECE R22-06vyžaduje oveľa prísnejší testovací proces ako predchádzajúci ECE R22-05 a zahŕňa šikmý test na meranie rotácie.